پرسش و پاسخ متداول

آیا خرید کتاب مشمول مالیات می شود؟

خیر – فروش کتاب شامل پرداخت مالیات مطابق بند ۵ ماده ۱۲ قانون مالیات بر ارزش افزوده، از این قانون مستثنی می باشد .

چگونه میتوان از سایت “نور” خرید انجام داد؟

می توان به دو روش زیر از سایت نور خرید کرد:

پرداخت از طریق سایت (آنلاین) و واریز وجه به صورت کارت به کارت

پرداخت از طریق سایت (آنلاین):

پرداخت آنلاین از طریق درگاه زرین پال انجام می‌شود. هنگام ثبت سفارش می‌توانید با انتخاب این درگاه و در دست داشتن اطلاعات کارت خود، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت نمایید. در صورت تأیید پرداخت، سفارش فاکتور گردیده و به شما نمایش داده می شود که با کد سفارش قابل پیگیری از سایت می باشد.

پرداخت از طریق کارت به کارت (واریز وجه به حساب):

اگر امکان پرداخت از طریق سایت برایتان ممکن نبود، می‌توانید وجه سفارش (شامل هزینه کتاب، هزینه پست و بسته بندی) را بعد از هماهنگی با مسئول فروش به شماره کارت 6104338979645872 بانک ملت به نام علیرضا میرزاده پرداخت نمایید. پس از پرداخت، نام محصول بعلاوه تصویر فیش واریزی خود را از طریق ایتا یا واتساپ یا تلگرام به یکی از شماره موبایل های درج شده در سایت ارسال کنید. پس از تأیید پرداخت، فاکتور سفارش‌تان صادر شده و فرایند خرید انجام می شود. ولی قبلش حتما تماس بگیرید و هماهنگی لازم رو داشته باشید

اگر هنگام پرداخت آنلاین وجه از حسابم کسر شد ولی پرداخت در سایت تأیید نشد چه کاری انجام دهم؟

در موارد استثنایی به دلیل اشکال در سیستم پایانه پرداخت، ارتباط بین سرور بانک و سرور سایت نور و یا دیگر حالت‌های پیش‌بینی نشده امکان کسر وجه از حساب شما و عدم تأیید پرداخت وجود دارد. در حالت عادی پایانه‌های پرداخت بانک این گونه تراکنش‌ها را به صورت خودکار مسترد کرده و وجه ظرف مدت چند دقیقه یا حداکثر چند روز به حساب بانکی شما متسرد می‌گردد.
اگر با گذشت ۷۲ ساعت از زمان تراکنش وجه به حساب‌تان برنگشت موضوع را با ذکر شماره سفارش، تاریخ و ساعت تراکنش و ۴ رقم آخر کارت تان از طریق تماس تلفنی با شماره 09963523042 یا 09031671353 اطلاع دهید. وضعیت تراکنش از طریق بانک پیگیری شده و در صورت پرداخت صحیح، سفارش‌تان تأیید می‌گردد. اگر پرداخت تأیید نشد، موضوع را از طریق بانک پیگیری فرمایید.

آیا قیمت محصولات در سایت به روز است؟

با توچه به نوسانات قیمت بازار نشر، قیمت محصولات فروشگاه اینترنتی نور ممکن است به روز نباشد. در صورت کاهش یا افزایش قیمت این موضوع به مشتری اعلام می شود.
در صورت ناموجود بودن محصولات ، وجه عینا به حساب مشتری برمی گردد.
اگر یک یا چند عنوان از محصولات سفارش داده شده قابل تهیه نباشد و مابقی تهیه شده باشد، فروشگاه نور محصولات موجود در بازار را برای مشتری ارسال خواهد کرد.

اگر محصولات سفارش داده شده موجود نباشد وجه آن چطور برگشت داده می شود؟

در صورتیکه محصولات سفارش داده شده موجود نبود، طی تماس با مشتری و اطلاع به ایشان، پس از دریافت شماره کارت، وجه برای مشتری واریز می شود.

اگر تحویل بسته پستی توسط پست ممکن نباشد چه اتفاقی می افتد؟

اگر هنگام مراجعه مأمور پست در محل حضور نداشته باشید، طبق قوانین پست دوباره به شما مراجعه خواهند کرد. اگر باز هم حضور نداشته باشید رسیدی با ذکر شماره و تاریخ مراجعه در محل قرار می‌دهند تا با استفاده از آن به اداره پست مراجعه کرده و بسته را تحویل بگیرد. اگر ظرف مدت مشخص مراجعه نفرمایید بسته به فرستنده که فروشگاه اینترنتی نور است مرجوع می‌شود.
همچنین ممکن است به دلیل صحیح نبودن یا کامل نبودن آدرس، اشتباه بودن کد پستی و یا عدم شناسایی آدرس توسط مأمور پست، بسته مرجوع شود. در این حالت با شما تماس گرفته و موضوع را اطلاع می‌دهیم. برای ارسال مجدد بسته لازم است هزینه پست را دوباره واریز فرمایید.